Відео-візитка
ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА учасника ІІ (обласного) туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року - 2015»
1. Прізвище, ім’я та по батькові: Давідова Олена Леонідівна
2. Фото конкурсанта:
3. Місце роботи: Костянтинівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №3 Костянтинівської міської ради Донецької області
4. Посада: Вчитель хімії та біології
5. Педагогічний стаж роботи: 13 років
6. Кваліфікаційна категорія: Спеціаліст І категорії
7. Педагогічне кредо: «Діти – це наше майбутнє, а отже майбутнє в наших руках!»
8. Інноваційні форми роботи та технології, що використовуєте:
1) Інноваційні види занять (тематичні, комплексні, комбіновані,
інтегровані);
2) Нетрадиційні заняття (міні-заняття, заняття-мандрівка, уроки
ввічливості, тощо);
3) Дослідницько-пошукова діяльність, гурткова робота, цільові прогулянки та екскурсії, моделювання проблемних ситуацій;
9. Власний особистісний і педагогічний портрет:
Дивовижна професія - вчитель! Є сорок п'ять хвилин на уроці та дорогоцінні хвилини між ними та після них, щоб виховати в кожній дитині власне "я", навчити жити в гармонії, ніколи не бути байдужим. Відносини "вчитель-учень", на мою думку, треба будувати так, щоб це дозволяло вчити всіх і дати кожному впевненість в тому, що він досягне успіху.
Я - вчитель! Завжди промовляю ці слова з особливим почуттям. Я бачу свою задачу в першу чергу в тому, щоб виховати учнів так, щоб вони мали можливість знайти своє місце в житті, в світі бізнесу, могли володіти певними якостями: адаптувалися у мінливих життєвих ситуаціях; уміли бачити та формувати проблему , знаходити шляхи раціонального її вирішення; усвідомлювати, де і яким чином здобуті знання можуть бути використані в дійсності та грамотно працювати з інформацією.
Впевнена, що вчити і виховувати може лише той, хто сам наполегливо вчиться. Вчителю просто необхідно багато вчитись, не боятися ламати стереотипи, опановувати нові технології. Постійно, кожен день іти далі, пізнавати нове. І ніколи не можна зупинятися на досягнутому, тому, що запізнишся. Інтерес до вчителя і його предмету зникає тоді, коли його самого перестає цікавити те, чому він вчить. Вчитель сам повинен бути готовий вчитися із задоволенням. Досконалість не знає меж, а отже, і самовдосконалення і робота над собою нескінченні. Як відповідати цим вимогам? Я з досвіду впевнилась, що це можливо, якщо педагогічне кредо стає життєвим кредо!
Прагну щоб хімія зацікавила кожного учня і посіла певне місце в його житті. Рівною мірою пишаюся тими вихованцями, які досягають успіхів у конкурсах, представляють досить складні проекти, і тими, які з радістю повідомляють, що просто прочитали цікаву інформацію чи почули про нові досягнення в галузі хімії, можливо, навіть, не розуміючи всієї сутності. Важливо, що ця інформація, а отже і уроки не залишили їх байдужими. А тому, на мою думку, вчитель володіє найпотужнішою зброєю для створення майбутньої людини з великої літери.
10. Посилання на блог: http://himiya3.jimdo.com