Відео-візитка

Download
Мой фильм 1.mp4
MP4 Video/Audio File 86.8 MB

 ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА                                                           учасника ІІ (обласного) туру                                                       всеукраїнського конкурсу «Учитель року - 2015» 

1. Прізвище, ім’я та по батькові:  Давідова Олена Леонідівна

2. Фото конкурсанта:      

3. Місце роботи: Костянтинівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №3 Костянтинівської   міської ради Донецької області 

4. Посада: Вчитель хімії та біології

5. Педагогічний стаж роботи: 13 років

6. Кваліфікаційна категорія: Спеціаліст І категорії

7.         Педагогічне кредо: «Діти – це наше майбутнє, а отже майбутнє в  наших  руках!»

8.         Інноваційні форми роботи та технології, що використовуєте:                   

                      1) Інноваційні види занять (тематичні, комплексні, комбіновані,   

                                інтегровані);

                      2) Нетрадиційні заняття (міні-заняття, заняття-мандрівка, уроки 

                                ввічливості, тощо);

                      3) Дослідницько-пошукова діяльність, гурткова робота, цільові прогулянки та екскурсії,                                 моделювання проблемних ситуацій;

9.        Власний особистісний і педагогічний портрет: 

        Дивовижна професія - вчитель! Є сорок п'ять хвилин на уроці та дорогоцінні хвилини між ними та після них, щоб виховати в кожній дитині власне "я", навчити жити в гармонії, ніколи не бути байдужим. Відносини "вчитель-учень", на мою думку, треба будувати так, щоб це дозволяло вчити всіх і дати кожному впевненість в тому, що він досягне успіху. 

     Я - вчитель! Завжди промовляю ці слова з особливим почуттям. Я бачу свою задачу в першу чергу в тому, щоб виховати учнів так, щоб вони  мали можливість знайти своє місце в житті, в світі бізнесу, могли володіти певними якостями: адаптувалися у мінливих життєвих ситуаціях; уміли бачити та формувати проблему , знаходити шляхи раціонального її вирішення; усвідомлювати, де і яким чином здобуті знання можуть бути використані в дійсності та грамотно працювати з інформацією. 

Впевнена, що вчити і виховувати може лише той, хто сам наполегливо вчиться. Вчителю просто необхідно багато вчитись, не боятися ламати стереотипи, опановувати нові технології. Постійно, кожен день іти далі, пізнавати нове. І ніколи не можна зупинятися на досягнутому, тому, що запізнишся. Інтерес до вчителя і його предмету зникає тоді, коли його самого перестає цікавити те, чому він вчить. Вчитель сам повинен бути готовий вчитися із задоволенням. Досконалість не знає меж, а отже, і самовдосконалення і робота над собою нескінченні. Як відповідати цим вимогам? Я з досвіду впевнилась, що це можливо, якщо педагогічне кредо стає життєвим кредо!

      Прагну щоб хімія зацікавила кожного учня і посіла певне місце в його житті. Рівною мірою пишаюся тими вихованцями, які досягають успіхів у конкурсах, представляють досить складні проекти, і тими, які з радістю повідомляють, що просто прочитали цікаву інформацію чи почули про нові досягнення в галузі хімії, можливо, навіть, не розуміючи всієї сутності. Важливо, що  ця інформація, а отже і уроки не залишили їх байдужими. А тому, на мою думку, вчитель володіє найпотужнішою зброєю для створення майбутньої  людини з великої літери.

10.          Посилання на блог: http://himiya3.jimdo.com