Портфолио
Давідова Олена Леонідівна
Вчитель хімії та біології
Костянтинівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №3
Костянтинівської міської ради Донецької області
Мої досягнення
Освіта
Найменування та рік закінчення професійної освіти |
Мелітопольський державний педагогічний університет 2004 рік - диплом спеціаліста, 2005 рік - диплом магістра. |
Спеціальність, кваліфікація за дипломом |
Диплом 2004 р. спеціальність «Педагогіка і методика середньої освіти. Хімія і біологія.», кваліфікація вчителя хімії, біології, основ екології і безпеки життєдіяльності. Диплом 2005 р. спеціальність «Педагогіка і методика середньої освіти. Хімія.», кваліфікація магістр педагогічної освіти. Викладач хімії.
|
Додаткова професійна освіта за останні три роки (найменування освітніх програм, курсів, стажування і т.п., місця та строки їх отримання) |
Курс «Технологія бізнес-освіти як інноваційна технологія» 21.02-24.09.2011 Донецький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти |
Загальний педагогічний та трудовий стаж (повних років на момент заповнення картки) |
13 років |
Кваліфікаційна категорія |
Вчитель І категорії |
Відомості про досягнення учнів |
Олімпіада з хімії: 2011 р. ІІ м - Літовка Вадим, 11 клас 2012 р. ІІ м.- Набережнєва Дар’я, 8 клас 2013 р. ІІ м.- Набережнєва Дар’я, 9 клас 2013 р.ІІ м. – Чуприн Михайло, 7 клас 2014 р. Участь у конкурсах: 2011 р. «Геліантус» найкращий результат з хімії Мазарук Марія, 8 клас Конкурс Проектування та винахідництва м. Київ ІІІ м. Козлов Антон, 9 клас 2012 р.Конкурс «Вода у нашому житті» Мазарук Марія, 9 клас, нагороджена дипломом 2013 р. Конкурс «Вчимося бути здоровими» ІІ м. – Клімова Дар’я, 10 кл
МАН: переможці міського етапу: 2011р. Чернов Артем, 9 клас 2012 р. Мазарук Марія, 9 клас 2013 р. Репкіна Юлія, 11 клас 2014 р. Набережнєва Дар’я, 10 клас
|
Відомості про друк у педагогічній пресі |
2011 р. «Урок на біс» Позакласний захід «День води» 2012 р. Учительський журнал on-line, «Кислоти» http://teacherjournal.com.ua/shkola/ximya/9856-kisloti-urok-xm-u-8-klas.html
02.12.2012
р. Учительський журнал on-line,
«Суцвіття»
http://teacherjournal.com.ua/shkola/biologya/9857-suczvttya-urok-bolog-v-7-klas.html
|
|
|
Життєвий досвід
Дивовижна професія - вчитель! Є сорок п'ять хвилин на уроці та дорогоцінні хвилини між ними та після них, щоб виховати в кожній дитині власне "я", навчити жити в гармонії, ніколи не бути байдужим. Відносини "вчитель-учень", на мою думку, треба будувати так, щоб це дозволяло вчити всіх і дати кожному впевненість в тому, що він досягне успіху. Успіх надихає учня, а удача надихає вчителя. Любов - велика помічниця. І.Гете говорив: "Учатся у того, кого любят". Але люблять того, хто сам вміє любити, хто віддає своє серце, душу.
Я - вчитель! Завжди промовляю ці слова з особливим почуттям. Я бачу свою задачу в першу чергу в тому, щоб виховати учнів так, щоб вони мали можливість знайти своє місце в житті, в світі бізнесу, могли володіти певними якостями: адаптувалися у мінливих життєвих ситуаціях; уміли бачити та формувати проблему, знаходити шляхи раціонального її вирішення; усвідомлювати, де і яким чином здобуті знання можуть бути використані в дійсності та грамотно працювати з інформацією.
Впевнена, що вчити і виховувати може лише той, хто сам наполегливо вчиться. Вчителю просто необхідно багато вчитись, не боятися ламати стереотипи, опановувати нові технології. Інтерес до вчителя і його предмету зникає тоді, коли його самого перестає цікавити те, чому він вчить. Вчитель сам повинен бути готовий вчитися із задоволенням. Досконалість не знає меж, а отже, і самовдосконалення і робота над собою нескінченні. Як відповідати цим вимогам? Я з досвіду впевнилась, що це можливо, якщо педагогічне кредо стає життєвим кредо!
Прагну щоб хімія зацікавила кожного учня і посіла певне місце в його житті. Рівною мірою пишаюся тими вихованцями, які досягають успіхів у конкурсах, представляють досить складні проекти, і тими, які з радістю повідомляють, що просто прочитали цікаву інформацію чи почули про нові досягнення в галузі хімії, можливо, навіть, не розуміючи всієї сутності. Важливо, що ця інформація, а отже і уроки не залишили їх байдужими. А тому, на мою думку, вчитель володіє найпотужнішою зброєю для створення майбутньої людини з великої літери.