Портфолио


   Давідова Олена  Леонідівна

 

  Вчитель хімії   та біології

  Костянтинівської загальноосвітньої    школи І-ІІІ             ступенів  №3

  Костянтинівської міської ради  Донецької    області     

  


Мої досягнення

Освіта

Найменування та рік закінчення професійної освіти

Мелітопольський  державний  педагогічний  університет 2004 рік - диплом спеціаліста, 2005 рік - диплом магістра.

Спеціальність, кваліфікація за дипломом

Диплом 2004 р. спеціальність «Педагогіка  і методика середньої освіти. Хімія і біологія.», кваліфікація вчителя хімії, біології, основ екології і безпеки життєдіяльності.

Диплом 2005 р. спеціальність «Педагогіка  і методика середньої освіти. Хімія.», кваліфікація магістр педагогічної освіти. Викладач  хімії.

 

Додаткова професійна освіта за останні три роки (найменування освітніх програм, курсів, стажування і т.п., місця та строки їх отримання)

Курс «Технологія бізнес-освіти як інноваційна технологія» 21.02-24.09.2011 Донецький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти

Загальний педагогічний та трудовий стаж (повних років на момент заповнення картки)

13 років

Кваліфікаційна категорія

Вчитель І категорії


Відомості про досягнення учнів

Олімпіада з хімії:

 2011 р. ІІ м - Літовка Вадим, 11 клас

 2012 р. ІІ м.- Набережнєва Дар’я, 8 клас

 2013 р. ІІ м.- Набережнєва Дар’я, 9 клас

 2013 р.ІІ м. – Чуприн Михайло,  7 клас

2014 р.

Участь у конкурсах:

2011 р. «Геліантус» найкращий результат з хімії  Мазарук Марія, 8 клас

Конкурс Проектування  та винахідництва м. Київ ІІІ м. Козлов Антон, 9 клас

2012 р.Конкурс «Вода у нашому житті» Мазарук Марія, 9 клас, нагороджена дипломом

2013 р. Конкурс «Вчимося бути здоровими» ІІ м. – Клімова Дар’я, 10 кл

 

МАН: переможці міського етапу:

2011р. Чернов Артем, 9 клас

2012 р. Мазарук Марія, 9 клас

2013 р. Репкіна Юлія, 11 клас

2014 р. Набережнєва Дар’я, 10 клас

 

Відомості про друк у педагогічній пресі

2011 р. «Урок на біс» Позакласний захід «День води»

2012 р. Учительський журнал on-line, «Кислоти» http://teacherjournal.com.ua/shkola/ximya/9856-kisloti-urok-xm-u-8-klas.html

02.12.2012 р. Учительський журнал on-line, «Суцвіття» http://teacherjournal.com.ua/shkola/biologya/9857-suczvttya-urok-bolog-v-7-klas.html


Життєвий досвід

   Дивовижна професія - вчитель! Є сорок п'ять хвилин на уроці та дорогоцінні хвилини між ними та після них, щоб виховати в кожній дитині власне "я", навчити жити в гармонії, ніколи не бути байдужим. Відносини "вчитель-учень", на мою думку, треба будувати так, щоб це дозволяло вчити всіх і дати кожному впевненість в тому, що він досягне успіху. Успіх надихає учня, а удача надихає вчителя. Любов - велика помічниця. І.Гете говорив: "Учатся у того, кого любят". Але люблять того, хто сам вміє любити, хто віддає своє серце, душу.

  Я - вчитель! Завжди промовляю ці слова з особливим почуттям. Я бачу свою задачу в першу чергу в тому, щоб виховати учнів так, щоб вони  мали можливість знайти своє місце в житті, в світі бізнесу, могли володіти певними якостями: адаптувалися у мінливих життєвих ситуаціях; уміли бачити та формувати проблему, знаходити шляхи раціонального її вирішення; усвідомлювати, де і яким чином здобуті знання можуть бути використані в дійсності та грамотно працювати з інформацією.

  Впевнена, що вчити і виховувати може лише той, хто сам наполегливо вчиться. Вчителю просто необхідно багато вчитись, не боятися ламати стереотипи, опановувати нові технології. Інтерес до вчителя і його предмету зникає тоді, коли його самого перестає цікавити те, чому він вчить. Вчитель сам повинен бути готовий вчитися із задоволенням. Досконалість не знає меж, а отже, і самовдосконалення і робота над собою нескінченні. Як відповідати цим вимогам? Я з досвіду впевнилась, що це можливо, якщо педагогічне кредо стає життєвим кредо!

      Прагну щоб хімія зацікавила кожного учня і посіла певне місце в його житті. Рівною мірою пишаюся тими вихованцями, які досягають успіхів у конкурсах, представляють досить складні проекти, і тими, які з радістю повідомляють, що просто прочитали цікаву інформацію чи почули про нові досягнення в галузі хімії, можливо, навіть, не розуміючи всієї сутності. Важливо, що  ця інформація, а отже і уроки не залишили їх байдужими. А тому, на мою думку, вчитель володіє найпотужнішою зброєю для створення майбутньої  людини з великої літери.